2013. augusztus 16., péntek

My so-called life

Tegnap délután kettőre itthon voltam és megettem fél doboz citromos jégkrémet, miközben a youtube-on a My so-called life-ot néztem. '90-es évek nosztalgia rulez! Kell nekem ilyeneket olvasni buzzfeed-en meg sorozatjunkie-n, de a fenébe, rohadtul igazuk volt! Ez a sorozat a legjobb tinisorozat, amit valaha láttam, pedig láttam egy párat. Tartalmas, őszinte. És basszus, néha egyszerűen időutazok, mert egy-egy mondat olyan, mintha csak az én fejemben fogalmazódott volna meg anno, gimis koromban egy az egyben ugyanúgy. Döbbenet. A szülők is kapnak igazi szerepet, valós figurák, nem csak kellékek. És tényleg! Azok a zenék, a ruhák, a hajviselet! :) Szóval, jó érzés tölt el, amikor nézem. 

Erősen ajánlott.


Ezen a playlisten az összes rész rajta van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése