2013. május 5., vasárnap

Welcome. Úgy nektek, mint nekem. A végsőkig tartottam ki a freeblog mellett, mostanában alig írok, de hogy még akkor sem lehet elmenteni, az már sok. 

Dreamet tudnám idézni a héttel kapcsolatban: 

"Hát ez a hét elég zavaros volt.

A hétfő még oké volt, de aztán jött egy kedd, ami inkább péntek volt, majd a szerda, ami elsőre szombatnak tűnt, de valójában vasárnap volt. Ezt követte a csütörtök, ami ugye kispéntek, mégis hétfői fílinggel, és végül egy keddes péntek zárta a hetet, ami nem is igazi zárás, mert holnap meló van, szóval a szombat az igazi péntek."
A vége kivételével, én ugyanis nem dolgoztam szombaton, mármint a melóhelyen nem, de persze megint nem jutottam előre semmivel, amit meg kéne csinálni itthon (pl. a folyosót beterítik a csizmáim, mert még nem tudtam elrakni őket). A mai nap meg halott, tudományos cikkeket kell olvasnom (pfuj!), protokollt írnom és aztán anyák napja egész nap. Megint csak nem haladok. Most két cikk közt pihenésként blogolok. 

30-nak lenni nagyon állat, bár van egy olyan érzésem, hogy ez nem a koromnak köszönhető, hanem a rendszeres edzésnek, amitől nem csak csinosabb, de fittebb is vagyok, valamint ezerrel pörgök és jó a kedvem :) 
Napi zene:

Francba, még a végén szeretni fogom Péterfy Borit! Ez is a 38 éves hibája. Kell neki klipeket küldözgetni tőle. A 38 éves visszatért az életembe. Nem csak magától, én is tehetek róla. (Október végén őt hozta el egy barátom a házibulira.) Most itt van, de mégsem, mert nem ugyanabban a városban élünk, ráadásul hamarosan még ennyire sem lesz itt, mert külföldön is dolgozik. Miatta van állandó gyomoridegem, amit az amerikaiak képesek butterflies in the stomach kifejezéssel illetni. Aha, pilléket hánynék. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése