2014. július 19., szombat

Coming of age

Vagy két hete családi banzájra menet beugrottam egy dohányboltba pálinkát venni a nagybátyámnak ajándékba. Igen, nemzeti dohányboltba. Tudom, hogy azt mondtam, ez soha nem fog megtörténni. Azonban, amikor annak biztos tudatában indulsz el, hogy a kedvenc pálinkaházadban majd veszel egy üveg nedűt, azonban az utcában minden nyitva van szombaton 11-kor, csak ők nem, akkor: újratervezés. Idő hiányában megindultam a buszmegállóhoz és a nemzeti dohánybolt útba esett. Mély sóhajjal úgy döntöttem, nagybátyám fontosabb, mint az ellenérzésem. Ennyi.
Szóval bementem, kértem pálinkát, az eladónő nagyon kedves volt, felmászott egy létrára és megnézte, milyenek vannak, kiválasztottam egyet és miközben leszállt a létráról az üveggel, egyszer csak megállt, elgondolkodva rám nézett és megkérdezte: 
Ugye elmúlt már 18?
Ó, nem is kicsit.
Nahát, ez évek óta nem esett meg velem. 31 éves vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése